Miksi jokaisen vaikuttajan tulee tehdä kumppanuusmarkkinointia

Tässä 10 syytä miksi jokaisen vaikuttajan on tärkeää ja hyödyllistä tehdä kumppanuusmarkkinointia. 1. Oikea tapa ajatella Ehkä olet kuullutkin aloittaessasi blogiasi, että sinun pitäisi antaa, antaa ja antaa. Sisältö edellä, sisältö on tärkein. Mutta kun annat ja annat etkä koskaan pyydä taloudellista kompensaatiota, asettaa se sinut burnoutin tielle. Keskeistä verkossa tapahtuvassa liiketoiminnassa on henkinen...

Tärkeimmät syyt tarjota alennuskoodeja ja vinkit niiden rakentamiseen

Yritin googlata kotimaista näkökulmaa sille, miksi suomalaisen verkkokaupan kannattaisi tarjota alennuskoodeja kuluttajille, mutta oli todella vaikea löytää aiheesta edes perustietoa. Jokaisessa suomalaisessa verkkokaupassa on kyllä tilauksen tekemisen yhteydessä pieni laatikko, johon alekoodin voi syöttää. Monelle se tuntuu kuitenkin jäävän lähinnä tekniseksi yksityiskohdaksi tai erittäin harvoin aidosti hyödynnetyksi työkaluksi. Miksi tuohon koodilaatikkoon tulisi käyttää enemmän...

Näin varmistat Facebook-markkinoinnissa positiivisen ROI:n

Facebook-markkinoinnin ROI voi olla positiivinen alalla kuin alalla, kun ymmärretään miten Facebook toimii ja miten tuloksia tulisi tulkita. Ensin kuitenkin hieman taustaa minusta ja tälle kirjoitukselle. Työskentelin Smartlylla San Fransiscossa sekä New Yorkissa ja pääsin tätä kautta konsultoimaan ja tekemään Facebook-mainontaa maailman johtaville ja isoimmille eCom ja tech yrityksille. Mennään kuitenkin ensin hieman ajassa...

Hakusanamainonnan trendit 2019

Vaikka hakusanamainonnan perusperiaatteet ovat pysyneet samankaltaisina aina hakusanamainonnan alkuajoista saakka, ja erityisesti hakukoneen käyttäjien näkymä on muuttunut yllättävän vähän, on vuosien saatossa mainonnan hyödyntäminen kehittynyt ja monipuolistunut merkittävästi. Nostamme esiin kolme hakusanamainontaan liittyvää tärkeää trendiä, jotka tulevat vaikuttamaan mainonnan tekemiseen vuoden 2019 aikana ja pidemmällä aikajaksolla muuttamaan hakusanamainontaa entisestään. Yleisökohdentamisen hyödyntäminen Perinteisesti avainsanat ovat...

SEO-trendit 2019 – ota ainakin nämä huomioon

Hakukoneoptimoinnin maailma kokee jälleen muutoksia myös vuonna 2019. Osa asioista on kuitenkin ollut pinnalla aiemminkin, mutta näiden painoarvo vain kasvaa kuluvana vuotena. SEO-työn perusteet pohjimmiltaan ovat aina toimivia. Selkeitä trendejä SEO-työssä on kuitenkin havaittavissa. Erityisesti ihmisten hakukäyttäytyminen kerääntyy entistä enemmän kysymysten ja ongelmien ympärille. Seuraavat kolme alle lueteltua aihetta hyvin suurella todennäköisyydellä tulevat muuttamaan...