Inbound-markkinoinnilla luot arvokkaita kokemuksia läpi koko asiakaspolun

Houkuttelevalla sisällöllä kasvatat sivuston kävijämäärää, automaation avulla varmistat asiakkaan sitoutumisen alusta loppuun. Toimimalla neuvonantajana ja asiantuntijana autat asiakastasi löytämään hänelle sopivimman ratkaisun.

Inbound-asiakaspolku.

Oikea viesti, oikealle henkilölle, oikeassa kanavassa oikeaan aikaan.

Inbound-markkinoinnin avulla pystyt tavoittamaan asiakkaasi ennen kuin hän aloittaa aktiivisen ostoprosessin. Inbound-henkisen sisältöstrategian avulla autat asiakkaitasi ymmärtämään ongelmansa samalla kun kerrot hänelle mahdollisista ratkaisuista ongelmiin. Markkinoinnin automatisoinnin avulla autat asiakasta eteenpäin koko ostoprosessin läpi.

Ensimmäiseksi autetaan asiakasta ymmärtämään ongelmansa, tämän jälkeen myydään hänelle ratkaisu.

Inbound-markkinoinnissa laitetaan asiakas, asiakaspolku ja asiakkaan auttaminen keskiöön. Sisältöstrategian avulla varmistamme että asiakas löytää teidät. Asiakaspolun alkuvaiheessa sisällön tulee olla kiinnostavaa ja auttavaa. Asiakaspolun loppupuolella sisällön pitää myydä.

Markkinoinnin automatisoinnin avulla varmistat että oikea henkilö saa oikean viestin oikeassa kanavassa oikeaan aikaan.

Markkinoinnin automaatio-järjestelmillä pystyt automatisoimaan viestinnän lisäksi myös datan keräämisen, konversiootimoinnin sekä liidien hallinnan.

Parhaiden järjestelmien avulla pystyt myös personoimaan asiakaspolun tarjoamalla yksilöllistä sisältöä sekä yksilölliset lomakkeet ja CTA:t. Yhdistämällä liidien käyttäytymisen kerättyyn dataan, varmistat että sinulla on kaikki tarvittava tieto konvertoimaan liidi asiakkaaksi.

Performission on sertifioitu HubSpot-kumppani

Performission on HubSpotin sertifioitu kumppani. Keskitymme strategiseen ja HubSpot-työkalun käyttämiseen liittyvään työhön, sisällön tuottamiseen sekä sen levittämiseen.

Voimme myös auttaa visuaalisessa suunnittelussa, Growth-Driven Design (GDD) -strategiaa hyödyntäen.

Kiinnostuitko?

Mikäli kiinnostuit palveluistamme, niin ota meihin yhteyttä.

New call-to-action